Οι προτάσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων ( H.P.A. ) και της AOPA HELLAS για την διεύρυνση των ωραρίων λειτουργίας των ελληνικών αεροδρομίων πέρα από τις καθιερωμένες ώρες, ξεκίνησαν να υλοποιούνται (πιλοτικά) με επιτυχία, με την άψογη συνεργασία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και με την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.
Μέχρι σήμερα, τα ωράρια λειτουργίας των ελληνικών αεροδρομίων βασίζονταν στις ώρες κίνησης των εμπορικών πτήσεων και μόνον, γεγονός που αποτελούσε εμπόδιο στις πτήσεις αεροσκαφών της Γενικής Αεροπορίας.
Έτσι, καθώς η εφαρμογή αυτού του πιλοτικού προγράμματος αποδεικνύει ότι η διεύρυνση των ωραρίων είναι εφικτή, παραγωγική και βιώσιμη, δεν μένει παρά αυτή να καθιερωθεί, πράγμα που θα αποτελέσει ένα θετικότατο βήμα στην ανάπτυξη του Αεροπορικού Τουρισμού.
Εδώ θα πρέπει να τονισθεί ότι η Πανελλήνια Ένωση Πιλότων είχε εισηγηθεί, από τον Μάρτιο του 2021 με επιστολή της προς το Υπουργείο, για την επίλυση μίας σειράς θεμάτων που αφορούν στην Γενική Αεροπορία, ένα εκ των οποίων ήταν και η διεύρυνση των ωραρίων λειτουργίας των ελληνικών Α/Δ.
Συγκεκριμένα:
1. Η γραφειοκρατία στα σχέδια πτήσης,
2. Η χρήση του Τελωνειακού Κώδικα του 2001 της pre-Schengen εποχής,
3. Η έλλειψη καυσίμων στα αεροδρόμια της Ελλάδος,
4.Τα περιοριοριστικά ωράρια λειτουργίας των αεροδρομίων,
5.Η έλλειψη θέσεων στάθμευσης ελαφρών αεροσκαφών,
6. Η μη επανενεργοποίηση των εγκαταλελειμμένων δημοτικών και στρατιωτικών αεροδρομίων (Σπάρτης, Επιταλίου, Μαριτσών Ρόδου, και πολλών άλλων),
7. Οι καθυστερημένες αδειοδοτήσεις πεδίων προσγείωσης,