ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

Συνήθεις Ερωτήσεις
Τί θεωρείται drone;

Ένα ΣμηΕΑ (Σύστημα μη-Επανδρωμένου Αεροσκάφους) ή UAS (Unmaned Aerial System) ή RPAS (Σύστημα εξ Αποστάσεως Κατευθυνόμενου Αεροσκάφους), είναι μια υποομάδα εντός των UAVs (μη-Επανδρωμένων Εναερίων Οχημάτων). Το drone, λοιπόν, κατα την έννοια του RPAS, ακόμα και αν αυτό μπορεί να πετάει και ημι-αυτόνομα, ο πιλότος το παρακολουθεί συνεχώς και μπορεί να πάρει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Οι κανόνες καθιστούν σαφές, ότι ένας πιλότος δεν μπορεί να πετάει περισσότερα από ένα drone κάθε φορά.

Κάθε αεροσκάφος χωρίς πιλότο εντός αυτού, που η διακυβέρνησή του πραγματοποιείται απο απόσταση, μπορεί να θεωρηθεί ως “drone” και αυτό μπορεί να είναι αεροπλάνο, ελικόπτερο, πολλαπλών στροφείων, υβριδικό αεροσκάφος κ.ά..

Εξαίρεση αποτελούν τα αερόστατα.

Χρειάζομαι προηγούμενη εμπειρία στα drones, πριν παρακολουθήσω τα μαθήματα;

Όχι. Είτε έχετε εμπειρία είτε όχι, η σχολή μας μπορεί να σας αναλάβει από το στάδιο του αρχαρίου και σας βοηθά να φτάσετε στο επίπεδο ενός επαγγελματία drone-pilot ανεξάρτητα από την υπάρχουσα εμπειρία σας στα συστήματα drone. Τα προγράμματα εκπαίδευσης στην Σχολή μας είναι διαμορφωμένα με τέτοιο τρόπο, ωστε ο αρχάριος να αποκτήσει συνειδητή γνώση ή και δεξιότητες, ενώ οι έμπειροι πιλότοι θα καλλιεργήσουν, περαιτέρω, τις δυνατότητές τους σε κάθε νέο στάδιο ή ειδίκευση που θα ήθελαν να ακολουθήσουν.

Γιατί να πάω σε Σχολή;

Η λειτουργία των συστημάτων drones, δεν είναι απλή υπόθεση όπως την αντιλαμβάνονται αρκετοί. Σχεδόν όλοι όσοι επιχείρησαν να πετάξουν ένα τηλεκατευθυνόμενο αερο-όχημα χωρίς εκπαίδευση, είχαν τουλάχιστον μία δυσάρεστη εμπειρία, που στην πιο ανώδυνη περίπτωση, μπορεί να ήταν μία ζημιά (ή και η καταστροφή) του drone. Όμως, δεν θα ήταν καθόλου απίθανο και ένα συμβάν με τραυματισμό ή σοβαρό ατύχημα.

Γι αυτό, διεθνώς, στους οργανισμούς που σχετίζονται με την αεροπορική ασφάλεια, επικρατεί ο ισχυρισμός ότι «τα drones δεν είναι παιχνίδια».

Τέλος, για να πετάξει κάποιος ένα drone, νόμιμα, θα πρέπει να κατέχει το ανάλογο πιστοποιητικό, το οποίο αποκτά μετά από εξέταση που διεξάγεται σε μία εξουσιοδοτημένη, από την ΥΠΑ, Σχολή.

Το κόστος των διδάκτρων που καταβάλλει ο εκπαιδευόμενος σε μία Σχολή, είναι τελικά μία επένδυση· και στην περίπτωση της δικής μας Σχολής, ο απόφοιτος θα μπορεί να έχει ισόβιο δικαίωμα ενημερώσεων, υποστήριξης και συμβουλών.

Η λειτουργία ενός drone είναι σύνθετη και επηρεάζεται απο διάφορους παράγοντες, που ο πιλότος του θα πρέπει να λαμβάνει υπ᾽ όψιν του, σε κάθε πτήση ξεχωριστά.
Σε γενικές γραμμές, αυτή η συνθετότητα, οφείλεται:

  • Στις απαιτήσεις ικανότητας των χειριστικών δεξιοτήτων του χειριστἠ (Remote Pilot)
  • Στην αναγκαιότητα της γνώσης για την ορθή λειτουργία των συστημάτων του
  • Στην διαχείριση της πολυπλοκότητας και των συνθηκών του περιβάλλοντος και του Εναερίου Χώρου όπου θα πετάξει
  • Στην αναγνώριση και αποφυγή των απαγορευμένων και επικίνδυνων περιοχών
  • Στην ικανότητα επίγνωσης και λήψης αποφάσεων
  • Στην εφαρμογή των θεσπισμένων κανόνων
  • Στην ικανότητα αξιολόγησης των κινδύνων καθώς και της πρόληψης / αποφυγής σύγκρουσης και άλλων επικίνδυνων καταστάσεων
  • Στην ικανότητα σχεδιασμού μίας πτήσης

Έτσι, ρόλος της Σχολής είναι να καλλιεργήσει τις γνώσεις, την επίγνωση και τις δεξιότητες του υποψηφίου drone-pilot, έτσι ώστε αυτός να μπορεί να εκτελεί συνειδητά μία ασφαλή, αλλά και επιτυχημένη, για τον σκοπό του, πτήση.
ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!

Δεν με ενδιαφέρει να αποκτήσω πιστοποιητικό, γιατί πετάω μικρά drones. Πώς μπορώ να μάθω τα βασικά για την λειτουργία τους και την πτήση, χωρίς να γραφτώ σε Σχολή;

Ακριβώς γι αυτόν τον λόγο, η PEGASUS AVIATION εκπόνησε το πρόγραμμα Βασικής Κατάρτισης Για Όλους (Basic Training). Είναι ένα οικονομικό, online course Ασύγχρονης Εκπαίδευσης, όπου εκεί, ο ενδιαφερόμενος, θα βρεί ό,τι του χρειάζεται για να ξεκινήσει την πρώτη του πτήση. Με το πρόγραμμα αυτό μπορεί να έχει πρόσβαση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη της Σχολής για ένα μήνα επί 24 ώρες καθημερινά, έχοντας στην διάθεσή του τα μαθήματα και την πρακτική της πτήσης σε videos σύμφωνα με τον δικό του προγραμματισμό.

…και φυσικά, ένας εκπαιδευτής θα είναι διαθέσιμος, μέσω της πλατφόρμας, για επεξηγήσεις.

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο στην Ελλάδα;

Στην Ελλάδα, όπως σε όλα τα Κράτη Μέλη που εντάσσονται στην EASA, είναι σε ισχύ οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ΕE 2019/947 και ΕΕ 2019/945 οι οποίοι αντικατέστησαν τους εθνικούς κανονισμούς.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι, ανεξαιρέτως, για να πετάξουν ένα drone μάζας μεγαλύτερης των 250 γραμμαρίων, θα πρέπει να αποκτήσουν ένα πιστοποιητικό που θα τους επιτρέψει την πτήση, στις καθιερωμένες, πλέον, κατηγορίες που επιθυμούν, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αναψυχή ή επαγγελματική πτήση. Αυτή η διάκριση καταργήθηκε.

Επίσης, η εγγραφή των χειριστών (και όχι των drones) στο Ευρωπαϊκό Μητρώο Εκμεταλλευομένων, είναι υποχρεωτική, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις.

Για τους χειριστές drone μάζας μικρότερης των 250 γραμμαρίων, η εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική, αλλά ωστόσο οι χειριστές είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τους κανονισμούς και να τους τηρούν, καθώς δεν απαλλάσσονται από την ευθύνη.

Σας προσκαλούμε να διαβάσετε την ανάρτησή μας σχετικά με την ελληνική νομοθεσία για τα drones όπως αυτή ισχύει κατα EASA, πατώντας εδώ.

Ποια είναι η αρμόδια Αρχή για τα drones, στην Ελλάδα;

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) είναι υπεύθυνη για όλα όσα σχετίζονται με την αεροναυτιλία, τις αερομεταφορές, την κυκλοφορία αεροσκαφών καθώς και για την ασφάλεια των αεροδρομίων στην Ελλάδα. Καθώς, λοιπόν, τα drones είναι και αυτά αεροσκάφη, η αρμόδια Αρχή, είναι η ΥΠΑ.

Από ποια ηλικία μπορώ να γίνω drone pilot;

Το κατώτερο όριο ηλικίας για πτήσεις στην Ανοικτή και την Ειδική Κατηγορία, είναι τα 16 έτη και ο χειριστής θα πρέπει να εγγραφεί στο πληροφοριακό σύστημα ως «Εκμεταλλευόμενος».

Ωστόσο, για πτήσεις drone με σήμανση CE-C0 ή drone ιδιοκατασκευής που έχουν μάζα μικρότερη των 250 g, δεν υπάρχει όριο ηλικίας ακόμα και αν λειτουργήσουν στην υποκατηγορία Α1, που σημαίνει, σχεδόν παντού (εκτός πάνω απο συναθροίσεις). Στην περίπτωση αυτή, ο/η ανήλικος -η, θα πρέπει να πετά υπό την επιτήρηση ενός ενήλικου που θα αναλάβει την ευθύνη σε περίπτωση παράβασης, παραβίασης των περιορισμών ή ατυχήματος.

Χρειάζεται κάποιος «Πιστοποιητικό Χειριστή», για να πετάξει ένα drone;

Ναί, χρειάζεται πιστοποιητικό χειριστή, αν το drone που χρησιμοποιείται έχει μάζα μεγαλύτερη απο 250 g.

Όχι, αν το drone φέρει σήμανση “EU/C0” ή είναι ιδιοκατασκευή με μάζα μικρότερη των 250 g. Ωστόσο θα πρέπει ο χειριστής να γνωρίζει την κάθε λειτουργία του, να είναι ικανός για όλους τους απαραίτητους ελιγμούς και να εφαρμόζει τους κανονισμούς, μερικοί εκ των οποίων είναι:

  • Δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 120 μέτρα (400 πόδια) ύψος από το έδαφος.
  • Δεν μπορεί να πετάξει σε εθνικά πάρκα, περιοχές διατήρησης της άγριας πανίδας, αρχαιολογικούς χώρους, μονάδες παραγωγής ενέργειας και άλλες περιοχές που ορίζονται ως απαγορευμένες.
  • Πρέπει να τηρείται ο κανόνας ελάχιστης απόστασης 8 χλμ από οποιοδήποτε αεροδρόμιο ή άλλους ελεγχόμενους εναέριους χώρους.
  • Πρέπει η πτήση να διεξάγεται πάντοτε εν όψει (VLOS).
  • Εάν το drone φέρει κάμερα, ο χειριστής του θα πρέπει να εγγραφεί στο πληροφοριακό σύστημα ως εκμεταλλευόμενος (εκτός εάν το drone χαρακτηρίζεται ως παιχνίδι και συμμορφώνεται με την οδηγία ΕΚ/2009/48).
  • Εάν το drone φέρει κάμερα, θα πρέπει επίσης ο χειριστής του να είναι προσεκτικός για να μην παραβιάσει τον Νόμο περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), πράξη που συνιστά αδίκημα και επισύρει ποινές.
  • Απαγορεύεται η πτήση πάνω απο συναθροίσεις ανθρώπων.
  • Ο χειριστής φέρει την ευθύνη οποιουδήποτε συμβάντος ή ατυχήματος προκαλέσει το drone του.
  • Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά επικίνδυνου φορτίου και η ρίψη υλικού.
Είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση για να πετάξει, κάποιος, ένα drone;

Σε γενικές γραμμές, ναί, διότι ο χειριστής, θα πρέπει να έχει κατάρτιση ανάλογη με την κατηγορία του drone που πρόκειται να χρησιμοποιήσει.

Καθώς ένα drone είναι αεροσκάφος που εμπλέκεται με τον εναέριο χώρο αλλά και το οποίο κινείται μεταφέροντας την ενέργεια της μάζας του με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, δεν νοείται χειριστής drone που να μην είναι εκπαιδευμένος στο ελάχιστο επίπεδο, ακόμα και για την εκτέλεση μίας απλής ερασιτεχνικής πτήσης.

Οι χειριστές συστημάτων drone μάζας μεγαλύτερης των 250 g, θα πρέπει να παρακολουθήσουν την κατάλληλη εκπαίδευση και να περάσουν εξέταση για να αποκτήσουν το πιστοποιητικό  που θα τους επιτρέπει να πετούν στις υποκατηγορίες Α1/Α3  ή και στην υποκατηγορία Α2 της Ανοικτής Κατηγορίας. Η υποκατηγορία Α2 προϋποθέτει ότι ο χειριστής, έχει ήδη περάσει την εκπαίδευση στις υποκατηγορίες Α1/Α3.

Εκπαίδευση απαιτείται επίσης και για την λειτουργία στην Ειδική Κατηγορία.

Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί έτσι ωστε να είναι φιλικά, κατανοητά αλλα και ουσιώδη, ανεξάρτητα από το επίπεδο στο οποίο βρίσκεστε, είτε είστε αρχάριος είτε πιο έμπειρος.

Ωστόσο, για τους χειριστές των drones μάζας μικρότερης των 250 g, αν και το πιστοποιητικό δεν είναι υποχρεωτικό, η εκπαίδευση έχει να τους μάθει πολλά, θα τους βοηθήσει να είναι ασφαλείς, να αξιοποιούν την πτήση τους ευχάριστα και παραγωγικά και να γλυτώσουν χρήματα απο τυχόν σφάλματα.
Σε κάθε περίπτωση, η νομοθεσία καθιστά τον χειριστή υπεύθυνο για την παραβίαση απαγορευμένων περιοχών, παραβίαση του κανονισμού περί Προστασίας Δεδομένων και για τυχόν ζημιές ή ατύχημα που μπορεί να προκαλέσει το drone του, ακόμα και αν αυτός απαλλάσσεται (νόμιμα) απο την παρακολούθηση της εκπαίδευσης.

Τι πρέπει να κάνω εάν αποτύχω στις εξετάσεις;

Πρώτα απ᾽όλα να μην πανικοβληθείτε. Καθώς η ύλη περιλαμβάνει αρκετές πληροφορίες, κάτι μπορεί να σας ξεφύγει και να κάνετε λάθη, ιδιαίτερα αν κάποιες ερωτήσεις του test, είναι περίπλοκες.  Σε κάθε περίπτωση, η Σχολή της PEGASUS AVIATION, θα σας προτείνει να συμμετάσχετε σε εικονικές εξετάσεις (mock exam) πριν λάβετε μέρος στις επίσημες. Αυτό θα μειώσει τις πιθανότητες λάθους.
Ωστόσο, εάν αποτύχετε, θα έχετε μία επαναληπτική εξέταση χωρίς χρέωση και όταν εσείς αισθανθείτε ότι είστε σε θέση να την επαναλάβετε. Έτσι, θα έχετε την ευκαιρία να προετοιμαστείτε καλύτερα, έχοντας τους εκπαιδευτές στο πλευρό σας.

Χρειάζομαι κάποιο είδος ασφάλισης για να ξεκινήσω την Πρακτική Εκπαίδευση;

Όχι, κατά την διάρκεια της εκπαίδευσής σας στην Σχολή μας, καθώς η πρακτική σας εκπαίδευση και η πρακτική σας αξιολόγηση στην πτήση, είναι ασφαλισμένες για Αστική Ευθύνη, εκτός εάν η εκπαίδευσή σας (είτε στην Σχολή, είτε κατ᾽ιδίαν), γίνει με δικό σας drone, του οποίου η μάζα είναι 4 kg ή μεγαλύτερη.

Σε ποιές περιπτώσεις θα πρέπει να ασφαλίσω το drone μου;

α᾽ Στην περίπτωση που το drone σας έχει μάζα μεγαλύτερη απο 4 kg θα πρέπει –βάσει της εθνικής νομοθεσίας– να ασφαλιστεί έναντι αστικής ευθύνης.

β᾽  Στην περίπτωση που λειτουργείτε εμπορικά ως εκμεταλλευόμενος, τότε θα πρέπει να ασφαλίσετε την λειτουργία του/των drones και του εξοπλισμού σας, ασχέτως της μάζας του drone.

Σε τί άλλο μπορεί να χρησιμεύσει το «Πιστοποιητικό Επάρκειας», στον χειριστή, εκτός απο το να πετά, το drone του, νόμιμα;

Με δεδομένο ότι ο τομέας των drones εκσυγχρονίζεται συνεχώς και οι εφαρμογές αυτών των αεροσκαφών είναι απεριόριστες, η πιστοποίησή σας, αλλά κυρίως η επάρκειά σας ως χειριστής, σας δίνει την ευκαιρία για εύρεση σχετικής εργασίας. Μερικές απο τις εναέριες εργασίες που χρησιμοποιούν drones, είναι οι γεωργικές και κτηνοτροφικές, η επιτήρηση και η ασφάλεια, η προσφορά στις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, η μεταφορά εμπορευμάτων, η εικονοληψία, η επιθεώρηση δομών και εγκαταστάσεων, η έρευνα και διάσωση και πολλές άλλες.

Όμως, καθώς η έννοια της «επάρκειας» μπορεί να εκληφθεί ως απόδειξη γνώσεων και ικανοτήτων, απλώς και μόνον επειδή ο χειριστής μπορεί να κατέχει ένα πιστοποιητικό.
Προκειμένου, λοιπόν, η επάρκεια του χειριστή να είναι πλήρης και ουσιαστική για οποιαδήποτε εναέρια εργασία και αποστολή, η PEGASUS AVIATION έχει εκπονήσει και υλοποιεί ένα εκτεταμένο αεροπορικό πρόγραμμα εκπαίδευσης, το VLOSPLUS, για όποιον επιθυμεί να λάβει εκπαίδευση υψηλού επιπέδου. Στο τέλος αυτού του προγράμματος, αφού ο εκπαιδευόμενος αξιολογηθεί απο τους εκπαιδευτές, για την επάρκειά του στην επιχειρησιακή λειτουργία, θα λάβει μία επι πλέον βεβαίωση (Endorsement) από την Σχολή, η οποία θα του δώσει προστιθέμενη αξία απέναντι στον ανταγωνισμό της αγοράς.

Το course “VLOS-PLUS” προετοιμάζει, επίσης, τον πιλότο να μεταβεί στην εκπαίδευση για την ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ εαν το επιθυμεί.

Οι εγγεγραμμένοι χειριστές/εκμεταλλευόμενοι (operators) αναγνωρίζονται στην Ευρώπη;

Ναι, ως εγγεγραμμένος χειριστής drone στο πληροφοριακό σύστημα, λαμβάνετε έναν μοναδικό αριθμό εγγραφής που ισχύει σε όλες τις άλλες χώρες, Κράτη-Μέλη της Ε.Ε. και μπορείτε να πετάξετε εντός της επικράτειάς τους.

Ποια θα είναι η ισχύς του πιστοποιητικού μου ως χειριστής / εκμεταλλευόμενος ΣμηΕΑ;

H εγγραφή ισχύει για 5 χρόνια. Πριν λήξει, θα πρέπει να ζητηθεί επανέκδοση. Τυπικά, η επανέκδοση του πιστοποιητικού απαιτεί ένα επαναληπτικό σεμινάριο ή μία εξέταση θεωρητικών γνώσεων. Όμως, η σχολή της PEGASUS AVIATION, χωρίς επι πλέον κόστος, παράλληλα με την επανέκδοση δίνει την ευκαιρία στους απόφοιτούς της, να ενημερωθούν στα νέα τεχνολογικά συστήματα, να εκθέσουν σε συζήτηση τις τυχόν δυσκολίες που μπορεί να τους προέκυψαν κατα το προηγούμενο χρονικό διάστημα της εμπειρίας τους, καθώς και να υποστηριχθούν σε ειδικότερους χειριστικούς ελιγμούς  που μπορεί να χρειάζονται για κάποια αποστολή τους.

Στην περίπτωση που η επανέκδοση ζητηθεί μετά απο την λήξη του πιστοποιητικού, τότε ο χειριστής, βάσει κανονισμού, θα πρέπει να επαναλάβει απο την αρχή όλη την διαδικασία της πιστοποίησής του.

Η PEGASUS AVIATION, γνωρίζοντας ότι η μή έγκαιρη αίτηση επανέκδοσης, μπορεί να οφείλεται σε κάποια αιτία «ανώτερης βίας», μεριμνεί για τους αποφοίτους της ωστε να συγκαταλεγούν σε πρόγραμμα χαμηλού κόστους με την απαραίτητη υποστήριξη.

Mπορώ να κάνω επαγγελματικές εργασίες με drones στην Ανοικτή Κατηγορία;

Mία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έφεραν οι νέοι κανονισμοί, είναι η άρση της διάκρισης μεταξύ εμπορικών και ερασιτεχνικών drones. Έτσι, είτε ως εταιρεία είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, μπορείτε να γίνετε  “UAS Operator” δηλαδή Εκμεταλλευόμενος ΣμηΕΑ και να δραστηριοποιηθείτε επαγγελματικά στην Ανοικτή Κατηγορία.
Γι αυτό θα πρέπει να συμμορφώνεστε με το σημείο UAS.OPEN.050 του Κανονισμού EE 2019/947 περι Αρμοδιοτήτων του Φορέα Εκμετάλλευσης και υπο την προϋπόθεση ότι έχετε ασφαλίσει για αστική ευθύνη, τα drones που θα χρησιμοποιήσετε.

Μπορώ να χρησιμοποιώ το παλιό μου drone με τους νέους κανονισμούς; Τα drones με ετικέτα "CE" πού μπορούν να πετούν;

Από την 1η Ιανουαρίου 2023 και ύστερα, οι πτήσεις των «παλιών» drones, δηλαδή χωρίς σήμανσηCE” και με μάζα μεγαλύτερη από 250 g, διεξάγονται στην Ανοικτή Υποκατηγορία Α3, ενώ αν ή μάζα του drone (ακόμα και αν αυτό είναι ιδιοκατασκευή) είναι μικρότερη από 250 g, τότε μπορεί και στην Ανοικτή Υποκατηγορία Α1.

Τα ταξινομημένα κατα “CE Class” drones, που άρχισαν να παράγονται μετά από το 2022, δηλαδή αυτά που συμμορφώνονται με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό, μπορούν να πετούν στις ακόλουθες Υποκατηγορίες:
– Drones C0 και C1 (έως 0,9 kg) ➔ Α1 (και Α3)
– Drones C2 (έως 4 kg) ➔ A2 (και A3)
– Drones C3 και C4 (έως 25 kg) ➔ A3

Ποιο είναι το καλύτερο drone για επαγγελματική χρήση;

Αυτό θα εξαρτηθεί από την εργασία που θέλετε να κάνετε. Η αγορά των drones συνεχώς επεκτείνεται και η δυνατότητα προμήθειας εξοπλισμού για διάφορες επαγγελματικές εφαρμογές, αυξάνεται καθημερινά. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό κάθε αεροσκάφους είναι η αξιοπιστία. Αυτή η αξιοπιστία μπορεί να προκύπτει, π.χ. από την εμπειρία της εταιρείας και τον αριθμό των μοντέλων που έχουν πουληθεί. Όμως, υπάρχουν και αρκετοί άλλοι τρόποι για να βρεί ο υποψήφιος αγοραστής, τις απαραίτητες πληροφορίες.

Η PEGASUS AVIATION, δεν εμπλέκεται με το εμπόριο drones. Οι γνώμες ή οι προτάσεις σχετικά με την επιλογή ενός drone, που μπορεί να δοθούν απο τούς εκπαιδευτές της Σχολής ή τους πιλότους αεροεφαρμογών της εταιρείας μας, έχουν εκ των πραγμάτων, αδέσμευτο χαρακτήρα που πηγάζει αποκλειστικά απο την τεχνική κατάρτισή τους και την εμπειρία τους.

Υπάρχει κάποιος τρόπος ωστε να μπορώ να πετώ σε περιοχές που δεν επιτρέπονται οι πτήσεις drones κάτω απο τους ισχύοντες κανονισμούς;

Ναί, εφ᾽ όσον θα λειτουργήσετε στην Ειδική Κατηγορία υπο προκαθορισμένους όρους και κανόνες ή μετά απο έγκριση της ΥΠΑ ή/και του φορέα της περιοχής που πρόκειται να διενεργηθεί η πτήση και αφού αποδείξετε εγγράφως ότι έχετε λάβει επαρκή μέτρα ασφαλείας και καταθέσετε τον σχέδιο της επιχειρησιακής σας λειτουργίας.

Η ΥΠΑ, ως αρμόδια Αρχή στην Ελλάδα, αποφασίζει αν θα εγκρίνει ή όχι, κάποιες  συγκεκριμένες πτητικές λειτουργίες, που μπορεί να μην συμμορφώνονται με ορισμένα από τα σημεία των Κανονισμών.

https://www.pegasusaviation.gr/wp-content/uploads/2024/05/Pegasus-Logo-Transparent-170χ120.png

• ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΑΕΡΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ / ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Ακουλουθήστε μας!

Powered by techDev | Copyright Pegasus Aviation © 2021

error: Content is protected !!